Chicken Nuggets!

Just det ja. Höll på att kolla igenom frysen min lite med för att se vad som fanns där. Det fanns mycket där. Så nu vet ni det.
Nä men det jag vill komma till är att jag hittade en förpackning med Chicken nuggets där. Så jag tänkte ju som dom flesta andra hade gjort om dom hittat Nuggets i frysen. Helt enkelt såhär. Det här måste jag äta nu direkt. Sagt och gjort så skulle jag börja tillaga mina chicken nuggets. Gjorde exakt som det stod, bara att värma i micro eller stekpanna. Jag valde stekpanna. Men började ångra mig redan då jag stod och stekte dom.
Dom såg inte alls ut att vara så goda som jag tänkt mig. Men jag fortsatte steka dom ändå. Smakade skit.
Men däremot, det som var innan för själva skalet var gott. Det gick att äta utan problem.
Skalet var förövrigt väldigt fyrkantigt och konstigt. Kolla själv. Inte så som dom brukar se ut direkt. Helt galet.



C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0