Bög!

Har varit med Therese en sväng ikväll. Men nu är jag själv och funderar på att kika lite på os bara för att trotsa förlusten på hockeyn i morse. Sen blir det nog sängen så jag blir pigg tills imorgon. Först blir det till att jobba sedan hem en sväng. Och efter det... Då blir det till att åka till Östersund och kika Magnus Betnér. Ska bli roligt, tror jag. Men han brukar ju lyckas jäkligt bra så tror nog det blir bra.

Har ni förresten tänkt på en sak. Det här med bög. Förut räknades ju bög in som en sjukdom. Fatta vad roligt det måste ha varit förrut asså. Tänk er att någon har kommit på att han är bög. Och eftersom det räknades som en sjukdom så måste ju han ringa på jobbet och sjukanmäla sig. Man kan ju inte jobba då man är sjuk heller. Det skulle nog låte lite såhär då.
- Hej, jag kan tyvärr inte komma och jobba idag.
- Jasså varför då?
- Jag har blivit sjuk.
- Okej vad tråkigt, vad då för sjuk?
- Nja jag har blivit lite bög.
- Okej, men du, krya på dig.
- Ja, tack.
Eller hur fan funkade det liksom. Kanske skyllde på någon annan sorts sjukdom. Nä, men det var kanske lika bra att dom tog bort bög från att vara en sjukdom. Då slipper det ju komma sådana telefon samtal iaf.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0