Bju på mat!

Ska snart äta hamburgare, med bror. Har bjudit han på middag idag. Mor och far är borta och jag är hemma så jag tänkte jag kunde bjuda bror på mat idag.
Var vaken klockan 06:00 imorse och for iväg och jobbade. Men vid lunch tid typ for jag hem för min fot pallade inge mera. Kul att foten ska jävlas. Måste fixa några skor som inte klämmer åt så förbannat som jag kan jobba i.
Alltså jag ska inte jobba i själva skon, men jag ska ha dom på mig då jag jobbar. Eh ni fattar.

Annars har jag bara legat i soffan och kollat på 2 stycken skit filmer. Låg i soffan med foten uppåt så det inte skulle pulsera massa. Så det var rätt skönt, enda tills foten somnade. Det var INTE skönt...

Nä nu ska jag gå och steka igen, verkar som bror har tagit över det där. Jag som blir bjuden på mat istället.

C ya

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter bra det här! Ja inte med foten förstås. Men attt du bjuder bror på mat, eller är han hemsammarit till dig kanske :-)

2010-02-08 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0