Apropå kortlek!

Apropå att jag skrev det dära om kortleken förrut idag. Kolla in det här klippet.



Det roliga är att jag inte hört det här förrut. Efter att jag skrivit inlägget om kortleken så skickade min mor det där klippet till mig. Alltså finns det fler än jag som tänker för mycket. Men helt ute och cykla kan jag ju inte vara efter att jag kikade på det här klippet.
Nog för att han har tagit reda på lite fler saker om kortleken. Men det är inte så tokigt att komma på det där som jag kom på utan och ens vett om det innan. Man är helt enkelt aldrig först med någonting tror jag.

C ya

Kommentarer
Postat av: S

En sak jag är säker på är att jag skrev först här! =P Nu soooova men de är jag då inte först med!

2010-02-10 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0