Utomjording!

Oj oj oj nu börjar det bli illa. Utomjordingarna anfaller
Har ni hört att dom har hittat en utomjording i mexiko. Jag vet inte riktikgt om man ska tro på det där ja.
Eller det kanske ni har hört, han hittade ju utomjordingen 2007, men hade den gömd till 2008.
Vem fan vill spara på en utomjording i ett heeelt år, den såg ju rent av äcklig ut.
Men jag tror inte att det är en utomjording, tror det är någon missbildning av något slag. Även fast dom påstår att dom dna-testat och det visade sig att det är en okänd art. Men asså kolla på hur liten den är. Han som hittade den hur fan kunde han bli så otroligt rädd för något så litet, och sen ta livet av den. Sen gömmer den i ett år.
Låter inte riktigt sant, jag tror han bara hittat skeletet sen påstår han att den levde.
Men om det skulle vara en utomjording, varför i helvete skulle han ta ihjäl den. Skulle ringt polis eller något så dom kunda ta fast den och undersöka den. Det hade ju varit lite fränt om det nu är en utomjording.
Och varför skulle Mamman och pappan lämna den stackars lilla utomjordingen helt själv på jorden, om dom har så stor hjärna och är så intelligenta. Vore ju kanske lite tokigt gjort av dom.
Men jag vill ha mer bevis innan jag tror på att det är en utomjording.
För om det skulle va så att han hittat på att den levde och egentligen bara hittat skeletet så kan det ju vara vad fan som helst som levde för många många år sen.
Aja ni kan ju kika själva och se vad ni tror...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5738113.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0