Golf och bärplockare!

Har precis kollat på idol med Douglas och Niklas. Fan va grymt bra den sista killen va asså.
Ville bara få det sagt. :)

Tidigare ikväll for jag, Douglas och Niklas iväg för att slå några golf bollar. Det var rätt så roligt faktiskt, men det är inte alls slå lätt som det ser ut. Men det gick ju bra för oss tills turen vände för en av oss. Douglas råkade slå av ena golkklubban åt Niklas, Vilket inte var kul alls. Inte för någon av dom kan jag tänka mig.
Men det var ju inte med mening så det blev väll inga hard feelings direkt.



Sen det här med tävlingen jag planerar. Det verkar ju inte vara så intressant, men det kanske inte är så många som sett det än heller. Men jag säger det igen, komentera gärna om ni tycker det är en bra idé. Annars är det ju meningslöst att göra en tävling om ingen vill delta. Men håll utkik ändå efter ett inlägg vid namn "TÄVLING", kan dycka upp när som helst.

Kommer inte på något att skriva om nu så det får bli något imorn istället. (om jag kommer på någonting då vill säga)

Jo jag kom på en sak nu förresten. Bärplockare!
Det kommer hit massa thailändare för att plocka bär. Men dom måste betala massa pengar innan dom får gå ut i skogen för att plocka bär på allmän mark. Inte behöver vi som bor i Sverige betala nånting för att få plocka bär. Sen får dom bara 10 kr timmen för att plocka bären. Det är ju fan slavarbete. Dom ska betala mat, boende, resa och allt själv, sen måste dom betala för att få plocka bären på det. Dom kan ju inte få med sig mycket pengar hem efter det. Dålig stil tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Far din

Golf å bärplockning en bra kombination. Kom då att tänka på att man kan sätta bärplockaren på ett lieorv (om ni nu vet vad ett lieorv är) Fan va snabbt man skulle plocka bär då.

2009-09-10 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0