Totalt ointressant! Inte ens värt att läsas.

Håller ni inte med om att man klämmer ur sig jävligt fula kommentarer när man bråkar med någon? Eller inte alla men speciellt dom i 14-17 års åldern, eller det finns ju säkert massa äldre och yngre som säger jävligt roliga saker när dom är arga med. Satt och läste ett forum som någon hade gjort. Handlade om massa jätte konstiga saker han tyckte om något spel tror jag det var. Så alla började käfta med han, och det var riktigt roligt att sitta och kolla på vad alla hade skrivit. För det dom skriver till han är ju riktat mot någon annan om man tänker efter. Typ din mamma är en hora... Jaha vad fan hade hans mamma gjort för något ont nu då? Det var en som skrev jag ska fan knulla din morsa ditt jävla cp. Det verkar vara nånting med mammor asså. Sen det där med cp, är inte det ett handikapp. Jag menar kan ju knappast tro att någon som ha en cp-skada hade så mycket med det där att göra. Var det inte den där killen som skrev forumet som dom borde bli arga på, och inte hans mamma eller någon med cp-skada. Eller typ ditt jävla kukhuvud var det någon som hade skrivit också, Har svårt att tro att hans kukhuvud hade nånting med det där att göra också. Inte för att jag fattar varför folk skulle bli arga över att någon klagar på ett spel, alla tycker väll olika. Men men, det finns ju hur mycket lustigt som helst som sägs när man är förbannad på folk, som inte ens har något med saken att göra. Undra varför det blivit så.  

Fan vilket ointressant inlägg det här blev, men kom bara att tänka på det då jag såg alla kommentarerna han fick.

Har slutat jobbat nu förresten. Eller inte nu men för typ 1½ timme sen.
Funderar på vad jag ska gör nu när jag inte kommer på vad jag ska skriva om mer.
Kanske skriver något inlägg senare idag om jag kommer på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0