Trött!

Glömde totalt bort att skriva något igår, hade inte riktigt tid heller. Men men idag är jag här igen.
Har inte gjort så mycket idag. Skulle ha varit ledig idag, men klockan 7 imorse blev jag väckt. Vilket inte kändes så himla härligt, var rätt så trött kan jag lova. Dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba för det var en som va sjuk, så det var ju bara till att klä på sig och fara. Men lite extra pengar är ju inte helt fel, blev ju några timmar iaf. Men har ju varit ledig nästan hela dagen ändå, jobbade 08:00-13:00 så då har man ju hela dagen kvar i stort sätt.
Inte för att jag har gjort något idag bara tagit det lungt, har varit rätt trött idag, somnade vid kl 16 typ, och sov en timme ungefär. Men är liga trött nu ändå. Blir nog en tidig kväll ikväll, fast jag inte börjar förens kl 10 imorn.
Men som sagt jag har inte gjort nånting idag. rätt härligt ibland det med, bara få vila upp sig lite.

Jag var förresten och lämnade in min bil-stereo igår, så nu väntar jag bara på att få tillbaka den. Kul att köpa nya saker sen är det fel på dom, då blir man lite smått less. Har inte hunnit haft den länge och den har jävlats helatiden. Men trodde det var nånting felkopplat, men det var det ju tydligen inte. Fick låna en stereo för att se om ljudet funkade som det skulle och det gjorde det ju. Så nu är det bara att vänta tills min är lagad. Men det är ju tur att det finns garanti iaf.

Men nu ska jag fortsätta att göra ingenting, hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0