Slutat för dagen!

Har precis kommit hem från jobbet, så nu är det helg. Är ledig hela helgen, känns fint. Inte för att jag vet vad jag ska hitta på men ändå, får ju sova lite längre iaf.
Har väll inte hänt så mycket annat än det vanliga på jobbet idag. Men det har varit bra med folk idag så dagen har gått fort. Det är ju bra det iaf.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar just nu på vad jag ska laga för mat. Vet inte vad jag är sugen på. Men men, kommer väll på något.
Ikväll är det yxbandy, så det blir väll till att fara på den vid sju tiden kanske. Men vet inte riktigt än, har ont i ryggen så kanske skippar det så ryggverken går över.
Så man får väll se vad som händer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0