Rån och lägenhet!

Jaha, har ingenting att skriva idag faktiskt, helt tomt i huvudet. Men kan ju berätta vad jag gjort idag. Jag har jobbat, sen har jag inte gjort så mycket mer än att försöka hitta någon som vill köpa min lägenhet. Måste få bort den, har ingen lust att betala för 2 lägenheter. Är det ingen som är sugen på en 1:a? Rätt så stor för att bara vara en 1:a, stor garderob och riktigt kök är det också (stort kök). Hoppas någon vill ha den så fort som möjligt, flyttar ju om en vecka så.
Men som sagt det är väll det ända jag gjort idag, har legat i soffan och kollat på tv och film med. Kollade på The Dudesons, dom är ju inte riktigt riktiga uppe i huvudet dom. Men kul att kika på.

Men måste ju nämna helikopterrånet, man kan ju inte bli annat än imponerad. Snacka om att ha tänkt till riktigt noga asså. Det är ju som om dom tagit det från en film. Det lär ju inte ha varit deras helikopter, så redan där har dom gjort det riktigt bra. Jag menar, kan ju inte vara många som lyckas sno en helikopter utan att någon märker det. Plus att dom lyckats fixa en "bomb" på polishelikoptrarna så att dom inte kan lyfta. Och dessa två saker har dom gjort utan att någon märkt nånting. Sen bara landa på ett tak i mörkret och få med sig det dom ville ha på bara 20 minuter. Vi ska ju inte ens tala om stället dom landa på, inte för att jag har flygit en helikopter eller kan nånting om dom. Men ser inte ut att vara hur lätt som helst att landa där dom landade. Ni måste ju hålla med om att det måste ju handla om några jävligt smarta jävlar asså. Men själv så tror jag inte heller att det är svenskar, känns som om det inte skulle vara någon svensk som skulle komma på en sådan här sak.
Sen tror jag nog att det kommer göras en film om det här rånet när dom lyckas gripa gärningsmännen (om dom lyckas). För asså hela rånet känns verkligen som om det skulle kunna komma från någon film, tycker jag iaf. Men dom måste ju ha tänkt igenom det här riktigt länge, lär ju inte vara något man slänger ihop på en kväll.
-Efter som vi inte har så mycket att göra så kan vi ju råna något ställe.
-Smart idé, vi fixar en helikopter och sticer nu direkt.
Låter inte riktigt som om det skulle gått till typ så iafall...
Men vem vet det kanske va exakt så det gick till.


Kommentarer
Postat av: Kungen

Fräck blogg med sjyst humor ;-)

2009-09-24 @ 22:14:29
URL: http://www.kungariket.com/
Postat av: Jimmy själv

Tackar :)

2009-09-24 @ 22:25:19
Postat av: Sofie

Haha alla snackar om de där rånet! Själv har jag bara hört de genom bloggar, för jag har inte haft tid att kika nyheter, då jag jobbat dubbelt senaste veckorna. men de låter som om de verkligen var som en film då alla keep saying that! =)

Kul med lägenheten förresten! nu har du ännu närmare till resturang a la persson! ;)

2009-09-24 @ 23:48:14
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Jimmy själv

Ja du brukar ju vara lite efter... haha Ja jag menar det, nu slipper jag ju ta bilen ;) hahaha

2009-09-25 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0