Nattinatti!

Är trött och borde sova, men inte riktigt än. Men snart så, annars lär jag ju inte orka upp vid 6 tiden imorgon.
Hatar onsdagar, orka kliva upp klockan 06:00 varje onsdag.
Men har varit ledig idag, och inte gjort så mycket. Eller lite har jag faktiskt gjort. Har varit på saga och druckit kaffe, varit till Urban med bilen så den ska lämnas in imorgon. Sen har jag packat lite och sedan varit med
Therese. Vi har ätit pizza idag, och det var ju gott, var länge sen jag åt det faktiskt. Vi gjorde itne så mycket mer än att kolla på tv faktiskt.
Fan kom på nu att jag missade det nya programet som började idag, Inlåst eller vad det heter. Jag som skulle se det, verkade intressan. Aja får väll se om det går att kika på det på datorn, får hoppas på det.
Men nu ska jag ta och packa lite till, sen blir det sängen för hela slanten...

Godnatt och höres imora!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kliver upp strax efter sex varje morgon jag, och jag är ingen morgonmänniska!

2009-09-30 @ 00:38:16
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0