Michel jackson!

Först vill jag be om ursäkt för länken jag la ut i mitt förra inlägg. Den funkade igår, men tydligen måste aftonbladet tagit bort det eller något. För jag kan inte hitta klippet om utomjordingen nu.
Jag letade själv efter det idag på aftonbladet men hittar det inte någonstans.

Men visste ni förresten att Michel jackson är död? Tänkte om det är någon av er som missat rubriker över allt som t.ex "Michel jackson död". Men hur länge ska dom hålla på att skriva om han? Asså visst han va jävligt stor, men kom alla på det efter han dött eller vad är det frågan om? Det va ju inte en enda person nästan som pratade om "The king of pop" innan han dog. Då verkade ju alla hata han, blev anklagad för att antastat små barn t.ex. Han gömde sig i ett antal år för att han inte ville visa si för att han blivit anklagad för så mycket skit. Men sedan när han dog så ska alla hylla han, och han va ju king of pop och gjort så mycket bra. Han kanske inte hade varit död idag om han inte hade blivit så hatad.
Jag tror att han själv ville dö för han orkade inte mer. Vem skulle må bra av att bli anklagad för massa saker man inte gjort av allt och alla, (jag tror nämligen inte att han antastat några barn alls). Men han lär ju inte ha mått så bra tack vare alla operationer han gjort heller. Fatta va många operationer han måste ha gjort under sin livstid.
Men han var ju drogad i stort sett 24 timmar om dygnet med. Men vem hade inte blivit tokig och tagit masas saker om man ska bli anklagad och få massa skit av hela världen.
Hörde ni förresten att hans näsa har blivit stulen? Fatta vad pengar den som har näsan skulle kunna sälja den för. Inte för att jag skulle vilja ha hans näsa men ändå. 
Han ligger ju förresten infryst. Jag tror inte direkt att han ville bli infryst när han dog. Varför hålla på att skjuta upp begravningen helatiden. Låt han vila i frid under jorden som alla andra.  
Han är ju nästan större nu än då han levde. Synd att folk inte visade det medans han levde kan jag tycka då. Men det är fint gjort av alla som gör massa hyllningar till honom. T.ex The game som skrev en låt till Michel jackson samma dag som han dog, tycker jag är fint gjort av han. Finns en hel del hyllningar till honom som är riktigt fint gjort.
Han dog ju bara ett tag innan han skulle ut på sin "comebackturne". Tror inte det var en slump. Han kände att han inte orkade med det, och därför lät den där läkaren ge han sprutan så han somnade inte. Det är vad jag tror iaf.
Men men, enda jag ville få sagt egentligen är de att låt han få sin begravning och få vila i frid. Tror de va det han ville.

R.I.P Michel Jackson

Några fina hyllningar:
http://www.youtube.com/watch?v=qNJ8cJ8ALes
http://www.youtube.com/watch?v=SL6qk9dCcxU
http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM 

Kommentarer
Postat av: M

Men hörre du JP, är inte han redan begravd?=) Tyckte jag hörde det för någon dag sen på vakna med the voice..

2009-09-08 @ 00:07:02
URL: http://pettsonmalin.blogg.se/
Postat av: Jimmy själv

Jadu jag vet inte jag, isf är han det nyligen. dom hade ju begravning för han men han blev ju aldrig begraven. han blev ju infryst ist. så det kan ju ha varit begravningen dom pratat om eller? :)

2009-09-08 @ 01:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0