Less

Har precis kollat på Roast på Berns, det är ju riktigt bra. Men jag lyckades pricka in rätt tid idag iaf. Igår missade jag ju nämligen kändisdjungeln som jag skulle kolla på. Det började viss 20:00 och inte 21:00. Men men det var väll kanske inte så noga. Har inte gjort så mycket idag annars. Jobbade 08:00 - 14:00, kort dag idag, rätt skönt. Så borde alla dagar vara, först tjäna lite pengar men ändå ha hela dagen kvar typ. Men det spelar ju ingen roll egentligen eftersom det inte finns så mycket att göra. Har inte gjort nånting idag mer än att jobbat. 
Hur svårt ska det vara att få ett jobb eller komma in på någon skola någon annas stanns så man tar sig härifrån?
Finns ingenting att göra här typ, blir så less på att bara göra samma saker varje dag. Ingen som har lust att sticka iväg någon stanns och bli borta ett bra tag? Fatta vad härligt bara slippa allt.
Men jag ska iaf vara glad att jag har jobb så jag har nånting att göra på dagarna.
Finns ju dom som inte har något alls att göra hela dagarna, och jag själv tyckte inte alls det va skoj att bara vara hemma typ innan jag fick jobb.
Men imorgon är jag ledig och har ingen aning vad jag ska göra. Får väll se om någon har lust att hitta på nått.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej precis du ska inte klaga! häng med till norge nästa år ;)

2009-09-14 @ 23:12:25
Postat av: Jimmy själv

Ja tack gärna det ;)

2009-09-15 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0