Kaffe, kläder och Tunisien!

Jadu då var det söndag igen och jobb imorgon. Men jobb är ju lika med pengar så det är ju inte helt fel.
Idag har jag inte en aning vad jag ska göra. Blir en kaffe med Douglas och Niklas snart iaf. Sen får man se vad som händer, ta de lungt idag igen kanske. Har förresten varit och hämtat ut ett paket idag (med kläder).  Så det känns ju fint med lite nya kläder som man kan använda, synd att dom kostade massa pengar bara. Men man måste ju unna sig nånting då och då. Har förresten unnat mig en resa till Tunisien också. Men det är ett bra tag till den resan. 26 augusti 2010 åker jag och familjen min till Tunisien. Det känns ju inte helt fel vill jag lova. Synd att det är nästan ett år dit bara. men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller vad det är man brukar säga. Aja nu blir det en kaffe på Simonssons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0