Godnatt!

Idag har jag varit ledig, så har passat på att städat lite. Så nu är det snyggt och rent här hemma, känns rätt fint.
Annars har jag väll inte gjort så mycket mer idag. Tog förresten och gjorde en hamburgertallrik idag till middag förresten, smakade mycket bra måste jag säga. Tog ett kort på maten idag för jag hade så lite att göra.
Visst ser det gott ut? Eller det kanske ni inte tycker, inte vet jag...



Efter jag hade ätit var jag med Therese. Vi har kollat på båda Johan Falk filmerna, måste säga att dom är riktigt bra. Den första heter "GSI Gruppen för särskilda insatser" och den andra "Vapenbröder". Jag rekommenderar dom starkt, faktiskt två av dom bästa filmerna jag sett på länge. Så jag tycker ni borde kolla på dom, det är värt det kan jag lova. Annars får ni klaga på mig om ni tyckte dom var dåliga.
Men nu måste jag sova, ska upp och jobba imorgon. Har kort dag imorgon 08:00-14:00, känns kanon. 

Godnatt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, du verkat hamnat i städtaget, har jag rätt så städade du bara häromdagen också :D jag har med städat idag, har aldrig bott så skitigt i hela mitt liv!!! De är fimpar och "spån" från fimpar lite överallt! Gillar inte min granne...

Maten såg riktigt god ut!

2009-09-22 @ 01:03:11
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Jimmy själv

Ja det stämmer, men städade typ allt nu. :) okej låter mysigt :P

2009-09-22 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0