Förbannad

Jaha då va denna dag över då, har jobbat som vanligt idag. Men har gjort mycket mer också. Började med att jag försov mig imorse, sen jobbade jag till kl 16:00. Efter det for jag och hämtade bilen hos Urban, så nu är den fixad. Känns jäkligt härligt. Sen var jag och lämnade in mina gammla vinterdäck och ska hämta ut nya på måndag. När jag väl kom hem stod det några utanför min dörr som skulle kolla på lägenheten. Så nu har jag sålt den, och imorn flyttar jag. Om han har hunnit flyttat ut, han som bor dit jag ska flytta nu. Men blir så irriterad på att det ska va så jävla svårt att fixa fram några papper, så vi kan skriva över lägenheten på dom som ville ha den. Men tydligen så vill hyresvärden min träffa dom så att det inte är några stökiga som ska flytta in.
När började dom att med att dom måste se personen, hon får ju fan göra det då vi ska skriva under. Hon skickar ju bara in personuppgifter om den nya ägaren, så är det några andra som kollar om hon få bo där eller inte. Blir så jävla less. Nu då jag äntligen fått sålt den så ska det börja jävlas med sådan skit med.
Den som vill ha lägenheten bor inte i ström så hon kan inte komma hit när som helst, och det går bara att träffa hyresvärden mellan kl 14-15:00 på måndagar. Så hur fan ska jag göra då.
Borde väll fatta själv att många jobbar den tiden på en måndag.
Ser hon till att jag måste betala ännu en månadshyra, och att jag inte får sålt lägenheten till den här nu, då är jag rädd att jag kommer bli riktigt jävla skogstokig asså.
Sådant här problem är det fan inte med den nya hyresvärden jag ska få, och ändå är det samma jävla område...

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, är på för dålig humör. Skriver något imorn istället...
Hare gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jadu...hon har alltid vart speciell din hyresvärd... får hoppas de löser sig!

2009-09-30 @ 23:47:47
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0