En halv dag i Ö-sund!

Hej hej hallå, tjena hej hej! Idag har jag jobbat, var rätt mycket folk idag. Men det är bra de. Efter att jag slutade kl 14:30 så for jag hem och duschade och slängde i mig någon mat, sen tog jag och terrorese och åkte till Östersund. Therese köpte ett minneskort till sin tlf, och jag köpte lite taco mix till min mor. Eller lite å lite köpte 11 påsar, hon hade beställt det av mig, iaf 6 st men tänkte lika bra att köpa 11 direkt. Inte för att jag vet varför jag just köpte 11, bara blev så. Sen var vi på McDonalds och käkade, för ovanlighetens skull. Men jävligt dålig stil att ha helt slut på kaffe på McDonalds just när jag är där. Hur tänkte dom där? Dålig stil!
Vi va in på Ica Maxi och kikade just innan vi for hem med. Fanns en hel del saker där faktiskt. Köpte typ ingenting där, så mycket bra saker fanns det där. Nä men det fanns väll en hel del bra saker, men varför köpa massa när man inte är i behov av det?
Sen när vi kom hem hjälpte jag Therese att lägga in lite musik på hennes tlf nu när hon har minneskort. Det tyckte jag va lite snällt gjort av mig. Men hon fick lägga in den själv, hjälpte bara till med en dator, men ändå.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska kika någon film. Kanske jag ska gå och sova med, är rätt så trött så. Och imorn ska jag börja packa ner lite saker i kartonger tror jag. Så jag inte står där dagen innan jag ska flytta och inte packat nånting. Vore inte så smart kanske. 
Aja nu blir det någon film.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0