Elefantmannen!

Hur fan tänker svenska folket alltså, hur fan kunde det bli Jon och Calle som gick vidare? Det borde ju ha varit turken och Calle som gick vidare. Kommer inte på vad han heter, turken alltså. Vet inte ens om han är turk men ni vet säkert vem jag menar när jag skriver turken. Tror inte jon passar som en "pop-idol", och det är ju det juryn säger att dom vill ha. Men helt klart är de bra att Calle gick vidare, han e ju fan awesome...

Idag har jag jobbat, som vanligt. Men slutade kl 14:00 så efter det har jag hållit på att packat massa saker, så nu står det kartonger överallt här hemma. Just ja jag har fått sålt lägenheten med, eller ska inte säga att jag fått sålt den än. Men det lät väldigt positivt när jag pratade med den personen som var sugen på att ha lägenheten.
Måste säga att det känns väldigt skönt eftersom jag flyttar nu på torsdag. Så då slipper jag betala 2 stycken hyror. Sen har jag varit med therese ikväll, vi började med att hämta terrors lillebrors cykel. Eftersom jag har dragkrok och det hade inte dom på deras bil. Sen har vi kollat på The proposal, Den var riktigt bra faktiskt. Vi kollade även på idol också, som ni kanske förstod efter det jag skrev lite längre upp.
Annars har jag väll inte gjort så mycket mer idag. Kan sammanfatta dagen ungefär så här. Jobbat, packat, cykel och terrorese...
Dumt att jag inte bara skrev det, då hade jag ju inte lagt ner massa energi på att skriva världens story om min dag. Men nu la jag ju ner ännu mer energi på att skriva det där med, dumt av mig. Aja skit samma...


Men måste ju faktiskt säga att jag är väldigt imponerad av Jonathan Sykes. Han som blev anfallen av en elefant.
Snacka om att man måste ha mod till att ligga helt stilla och spela död då en stor jävla rasande elefant står med ena foten på ens kropp, och slår med betarna runt om en.
Inte en chans i helavärlden att jag skulle kunnat ligga helt stilla.
Först bli jagad av den tills den slår till han med snabeln så han flyger iväg. Sedan bara ligga helt stilla när den sätter fotan mot han. Och sen bara ligga kvar helt stilla när en av elefantens betar sliter sönder lårmuskeln i två delar. Helt ofattbart att han inte skrek eller rörde sig, fatta vilken smärta det måste vara att få lårmuskeln sliten i två delar. Inte nog med det heller, elefanten sparkade ju runt han som en boll med.
Sen säger han efter det att upplevelsen inte gjort honom ovänligt inställd mot elefanter. Bara de att han inte ska gå lika nära nästa gång.  Själv hade jag blivit livrädd för elefanter och aldrig någonsin varit i närheten av dom.
Stort beröm till han, blev jävligt imponerad när jag läste det i aftonbladet.
Kan ju läsa själva här om ni vill veta mer...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5871637.ab 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du mjölk ståendes på toa kommer jättespindlarna ATT äta upp dig, jag lovar!

2009-09-29 @ 00:34:52
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: jimmy själv

HAHA ja eller hur ;)

2009-09-29 @ 01:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0