Packar!

Jobbigt att packa ner allt i lådor kan jag lova, har börjat packa ner lite idag. Men det är MYCKET kvar så ska fortsätta imorn. Passar på när jag är ledig, flyttar ju på tisdag så. Känns riktigt härligt faktiskt, få lite större.
Annars har jag väll inte gjort något speciellt idag. Men ikväll eller i natt lär jag ju vara chaufför till bland annat Therese kan jag tänka mig. Säkert någon mer som ringer också, brukar kunna bli så på helgerna. Men får se om jag skjusar runt massa, men terrorese har jag faktiskt lovat att skjusa så hon slipper gå iaf.  Det känns väll skönt terror? Undertiden ska jag väll kolla någon film och fixa lite här hemma hade jag tänkt. Så får vi väll se när jag kommer i säng i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0