Dom köpte dyraste villorna där du bor!

Idag är det söndag, och jag har jobbat. Men det är ju bra betalt på söndagar så det känns fint. Annars har jag inte gjort så mycket som vanligt. Har typ ätit och kikat lite tv. Har tankat bilen också, så nu kan jag köra utan att vara rädd att den ska stanna.
Är ledig imorgon, ska sova länge imorn, har varit trött hela veckan så. Ska bli härligt att sova tills jag vaknar. Det lät ju lite dumt, sova tills jag vaknar. Men jag gör ju inte det då jag jobbar, eftersom då är det ju klockan som väcker mig. Men risken är ju att jag kommer sova bort heladagen, så jag kanske ska ställa klockan ändå.
Funderar på att kolla på Johan Falk filmerna nu ikväll och se om dom är värda att se. Hoppas på att dom är det, annars får jag en riktigt tråkig kväll.

"Dom köpte dyraste villorna där du bor" Vem fan bryr sig, var det någon som hade frågat vilka det va eller?
Det stod i aftonbladet tror jag det var. Jag vet inte jag men så intressant kan det väll inte vara att veta vilka som bor i dyraste villorna. Dessutom är det ju bluff, kollade igenom lite fort på jobbet igår och det fanns inget hus från Strömsund med. Dåligt besviken jag skulle bli om jag köpte tidningen för att jag verkligen ville veta vem som bor i det dyraste huset där jag bor, sen står det inte ens med i tidningen. 
Vet inte riktigt varför jag skulle vilja veta det men iaf. Skulle väll vara för att tareda på när dom är borta så man kan råna dom. Jag menar dom lär ju ha pengar om dom bor i dyraste villan. 
Snacka om dumt att skriva om det i tidningen, då vet ju rånare vilka hus dom ska ge sig på. Smart tänkt aftonbladet. Hoppas någon rånar något av husen, och dom som bor i det skickar en fet räkning till er för att ni delar ut massa information. Jag menar hur svårt kan det vara att ta reda på lite om dom som bor i huset om man vill råna dom, efter att aftonbladet gått ut med namn och bild på huset. Bus lätt att hitta information om människor nu för tiden, är ju bara att kika runt lite på internet eller ringa något nummer. Det borde fan vara olagligt att lägga ut information om folk på internet. Hur svårt är det att hitta en persons telefonnummer eller adress? Kika eniro eller hitta.se så är ju det klart på 2 minuter.
Men men det finns ju säker någon som vill veta vem som har dyraste huset, så det är väll bra att dom skriver om det i tidningar så dom får veta. För dom lär ju säkert ha legat vaken om nätterna bara för att dom inte vet vem som bor i dyraste villan där dom bor. Men om dom nu är så intresserad av andras ekonomi så visst.För det måste ju vara det de handlar om, vem det är som har pengar så dom har råd att bo i ett så durt hus. Någon annan anledning kan inte jag komma på.
Själv så sköter jag min egen ekonomi bara, eftersom det är den enda jag behöver. Jag får ju inte direkt bättre ekonomi för att någon annan är stenrik och köper en lyxvilla. Säkert tagit massa lån också för att dom skulle kunna köpa villan också, bara för att visa att dom har pengar. Men tydligen inte tillräkligt om dom måste ta ett lån.
Men men vill man glänsa så visst, om det lönar sig vette tusan. 
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0