B-kändisar!

Har nyss duschat, har varit på yxbandy ikväll. Är riktigt trött, blir långa dagar när man jobbar ända fram tills träningen börjar. Så ska nog ta och sova snart hade jag tänkt, ska upp och jobba imorgon igen. 
Förresten fan vad less jag blir på folk som ska vända kappan efter vinden helatiden. Orkar inte hålla på att ställa upp när man inte får något tillbaka, så nu får det vara slut med det. Tänker inte bara finnas där när det passae er, och inte då jag skulle behöva hjälp eller något sånt. Jag menar passar jag bara när ni vill nått så är ni inte några riktiga vänner, och jag klarar mig utan er om det ska vara på det viset.

Men apropå ingenting, får man göra tv-program om vad fan som helst nu förtiden. blir ju bara värre och värre. Kolla bara det här Hollywoodfruar eller vad det heter. Vem fan bryr sig om vad dom gör, inte jag iaf. Dom lever ju bara på den dom är tillsammans med, har inte gjort nånting själv. Sen det här kändisdjungeln, vem kom på den idén? dricka massa äckel och göra massa annat äckligt för ingen nytta alls. Dom finner 250 000kr som dom ska skänka bort till rädda barnen eller vad det var. Visst det är bra att dom skänker pengar till det, men behövde dom göra ett program där kändisar gör bort sig. Skänk pengarna direkt istället, går ju mycket fortare.
Men det förståss aftonbladet och expressen måste ju få nånting att skriva om när kändisarna har gjort bort sig.  Sen ska dom klaga över det dom skrev fast dom egentligen ville vara med i tidningen för att synas.
Fattar inte det där, först vill dom bli kända och synas i tv och tidningar. Men helt plötsligt så vill dom inte vara med i tidningar, för då börjar dom klaga istället.
Nu menar jag mest dom här "B-kändisarna". Gör allt för att få vara med i något korkat program bara för att bli känd. Sen när dom väl blir känd så vill dom inte att tidningen skriver om dom, för då blir det ju lite jobbig för dom. Va fan borde dom inte tänkt på det innan dom sökte till programet. Hur svårt kan det vara att lista ut att om man är med i ett program där man ska göra bort sig för att vinna, så kommer självklart tidningar skriva om det.
Har dom aldrig läst en skvaller tidning kan man ju undra då.
Står ju bara om massa kändisar i dom tidningarna, vad dom har på sig, vad dom äter och vem dom är tillsammans med för tillfället. För det vill ju alla veta vad en kändis äter. Ja antagligen samma mat som alla andra människor äter, vem fan bryr sig. Har väldigt svårt att tro att dom har typ någon kändiskost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0