Calle eller Piotr?

Vem ska gå vidare tycker ni? själv tycker jag det är självklart vem som ska gå vidare. Calle så klart, han är ju så mycket bättre. Skön snubbe, är sig själv och låtsas inte vara bättre än han är, dessutom kan han ju sjunga. Riktigt grym på sjunga faktiskt.
Själv tycker jag Piotr inte alls är bra. Tycker inte han är speciellt bra på att sjunga, sen tror han att han är så mycket mer än vad han egentligen är. Jag menar han tror han kommer bli lika stor som Madonna och Michael Jackson. Hallå, hur tänker du? Skärp dig! Michael Jackson, "The king of pop" att han ens vågar jämföra sig med han, det är ju pinsamt. Möjligt vis kommer han kanske bli så pass stor att han får sjunga gratis på någon gammal avdankad krog där han bor.
Sen kommentaren han sa till Aftonbladets nöjesblad:
- Man ska rösta på mig för att jag kan visa vad jag går för. Jag vet att när jag väl kommer igång kan jag göra en bra show. Och jag vet att jag kan göra det bättre än Calle.
Om han är så säker på att han kan bättre än Calle, varför var han då så rädd att "tävla" mot honom?
Han sa ju det i programet, "Jag hatar det, vill inte tävla mot honom".
Men Calle han är omtänksam och en skön lirare, han kasta ingen skit mot Piotr.
Hans komentar till nöjesbladet:
– Jag ska göra mitt yttersta för att underhålla er, hälsar han till tittarna. Precis som Piotr vill han egentligen inte duellera mot honom. Jag tycker väldigt mycket om Piotr. Hur det än blir kommer rätt person att gå vidare.
Han tror inte han är Michael Jackson eller någon iaf, han kör med låt den bästa vinna. Det är väll ändå så det ska vara.
Och varför jämföra sig med någon annan stor artist, va sig själv och bli omtyckt för det ist. Bli unik för den du egentligen är. Därför tror och hoppas jag att Calle går vidare, för han kör sitt eget race och låtsas inte va någon annan. Och det är ju det som gör att han är så pass omtyckt som han verkar vara...
Förresten är det lättare att ändra på det negativa med Calle än Piotr. Calles minus var att han kollar ner i golvet, men han kommer ändra på det om han går vidare tror jag. Men att sitta och kolla en imitation av Baloo som hoppar runt på scenen blir nog jävligt trisst i längden. Kanske va kul en gång, men inge mer. Eller det var inte ens roligt att se då han hoppade runt som en pajas på scenen på slut audition heller, de var mest bara pinsamt.
Så hoppas svenska folket inser att Calle kan iaf bli något...


Ni kan ju lästa lite mer här själva om vad dom sagt!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5858552.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0