Böter!

Blev en aning skraj inatt när jag körde över bron för att hämta therese. Körde i typ 65-70kmh och hade en bil bakom mig över hela bron. I slutet av bron så blinkar bilen bakom med hellyse, så jag kollar i backspegeln och då ser jag att det blingar blått och rött. Det var nämligen civilpolisbilen som hade legat bakom mig hela bron. Så det var ju bara till att köra intill kanten och stanna. Medans polisen var påväg till bilen tänkte jag ungefär såhär, fan också nu blir det garanterat böter. Jag trycker ner rutan och han frågar efter körkort, och det var rena turen att jag hade med det. För jag glömde det först hemma men jag vände och hämtade körkortet ifall att jag skulle bli stoppad. Sen kollar han runt på mina däck och frågar, var det du som sladdade runt i rondellen? Nej svarar jag då. Då känner han på mina däck sedan säger han bara, Jaha då får du ha en fortsatt trevlig kväll!
Snacka om att jag blev brydd, dom körde efter mig hela bron och jag körde för fort och dom frågar bara om jag sladdat runt i rondellen. Men jag blev ju iaf glad att jag slapp betala böter, ibland har man tur...


Kommentarer
Postat av: Mmm

Ha ha poliser tycks gilla dej iaf! Hur många ggr har du blitt stoppad? Vilken dragningskraft du måste ha ;-)

2009-09-27 @ 14:30:28
Postat av: jimmy själv

Ja dom verkar göra det, jadu iaf upp mot en 20-25 gånger!

2009-09-27 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0