Tvätta!

Om 10 minuter har jag tvättid, känns ju mindre roligt den här tiden på kvällen när man ska upp och jobba imorgon. Men måste ju tvätta arbetskläderna och det fanns ingen annan tid på hela helgen så. Så det blir till att slänga in en omgång ikväll så får jag tvätta mer någon annan dag.

Har suttit och sorterat massa "viktiga" papper nu ikväll, det tog 3 timmar men nu känns det skönt när det är klart. Blev 3 fulla pärmar med massa papper, och jag sorterade dom i olika kategorier och datum ordning. Så nu ska jag se till att lägga in alla papper jag får som ska sparas direkt, så att det inte blir en jäkla hög igen.

Men nu ska jag ta och sortera ut det jag ska tvätta innan jag går ut till tvättstugan. Sen blir det nog sängen så jag orkar upp imorgon.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0