Städat!

Nu så har jag städat hela lägenheten, så nu är det rent och fint här. Luktar gott gör det också, använde skurmedel som luktar citron, så nu jäklar.
Va roligt att vakna idag föresten och kliva upp och se allt i stort sätt allting är klart här i lägenheten. Sen känns det ju ännu bättre nu när allting är städat. Har varit ledig idag så jag passade på att städa lite då. Får se vad som händer senare idag, just nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Sitter och väntar på att golven ska torka efter skurningen så man kan gå runt här.
Just ja ska ju till min mor och far sen och äta kycklinggryta, det ska bli gott. Hoppas jag iaf...
Sen får jag väll se om man kanske är med någon eller om det bara blir en lugn hemma kväll. Det lär väll märkas som vanligt.

Förresten så är det 1 vecka kvar tills jag får min nya bilstereo, det gick inte att laga min gamla som jag nästan precis köpt. Men jag fick ju ut allt på garantin, så jag la till 800 kr så jag får en lite bättre. Längtar tills den kommer...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0