Spermabank!

Asså dom kommer ju på vad fan som helst för att tjäna pengar. Läste nu att dom startat upp en ny spermabank i USA, spermabanken heter California Cryobank. Där kan man nu få barn med kändisar, eller iaf få barn som ser ut som sin idol. Bland annat Johnny Depp, Prins William, Björn Borg, David Beckham m.m. Endast 2300kr kostar det för att få ett barn som liknar en kändis. Asså jag undrar om man kan göra vad som helst för att tjäna pengar, man ska ju inte bli brydd nu för tiden över hur fan folk tjänar pengar.
Stod om det här i Aftonbladet i förrgår också, där hade dom skrivit lite konstigt tycker jag. Stod nånting såhär, "nu kan du få barn med din drömkille, eller iaf få ett barn som liknar han". Hur fan tänkte dom där asså, ska dom åka på den där spermabanken och få spermier från någon dom tycker är skit snygg och alltid velat ha. För att sedan kunna föda ett barn, som liknar han dom alltid drömt om som dom sen kan bli tillsammans med, eller vad fan är tanken där liksom?
Sen stod det något mer typ "spermabanken  för snygga kändisar". Vadå snygga? Det kommer in en kändis dit som vill lämna sina spermier, sedan blir han nekad för att dom tycker han är ful.
-Hej jag skulle villja lämna in mina spermie här.
-Nej tyvärr det går inte, du är för ful.
Eller vadå? Måste ju va typ sådär det går till. Menar vem fan är det som sitter och bestämmer vem som är snygg eller inte. Alla har väll olika smak, dom kan ju fan inte gå på dom som dom själva tycker är snygga. Fattar inte riktigt hela idén med det där asså.
Men nu kanske det inte riktigt är så där heller, tidningar brukar ju lätt kunna ändra några rader för att det ska va mer intressant, så att det dra fler läsare. Men ändå, jävligt konstig idé ändå tycker jag...

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja du ska svara i mitt kommentarsfält så som du gjorde, för nu såg jag ju att du skrev! Och ja klart han får mer uppmärksamhet, de fick du när du fyllde 18 också. ;)

haha okej njaaa va ett dåligt svar de betyder att de inte framgick att jag saknar er! =)

2009-10-20 @ 20:30:37
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0