Sjuka tankar!

Som ni kanske märkt så skrev jag ingenting igår, men det var inte mitt fel faktiskt. Va tänkt att skriva men det var helt omöjligt att komma in, så tyvärr så blev det ingenting igår. Så nu vet ni varför, om det var någon som undrade...

Igår jobbade jag, sedan va jag med Therese, vi åt mat (kött och pommes) sen kollade vi på Wrong turn 3. Visste inte att dom skulle göra en 3:a men tydligen har dom ju gjort det efter som vi såg den igår. Den var riktigt bra faktiskt, men det är ju rätt så vidriga scener i dom där filmerna, va inte så bra att äta samtidigt som man kollade på den där kanske.
Men efter vi hade sett den så kom jag och tänka på en sak. Dom som kommer på sådana filmer, dom kan ju inte vara helt friska. Brutala sätt att slita upp kroppar och döda folk på, hur kommer dom på allt sjukt menar jag. Det måste ju vara någonting som fattas i huvudet på folk som gör skräckfilmer, eller är det normalt att tänka så som dom gör när dom kommer på en skräckrulle?
Vissa kan ju det vara riktigt vidriga scener i, och det är ju någon som fått dom tankarna i huvudet och sedan gjort en film av det. Jag själv tycker dom inte kan va helt klar i huvudet asså, men det är ju jag de...

Har jobbat kort dag idag, det var skönt. Har kort dag imorgon med sen är det helg, och det känns ju inte helt fel kan jag lova. Då ska jag ta och vila upp mig hade jag tänkt, känner mig inte helt 100 faktiskt. Hoppas att jag inte blir riktigt sjuk igen, hade ju nyss halsfluss tyck ja. Så man kan ju hoppas att det inte blir något mer än lite hes och täppt i näsan.
Ska ta och rita en tatuering till Therese nu, har redan ritat en men fick en ny idé i huvudet så jag ska försöka få ner den på papper nu. Så får jag se vem hon tycker bäst om.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0