Sjuk!

Ligger hemma i soffan och har sjukt ont i halsen, har aldrig haft sådan här smärta i halsen förrut asså. Vaknade klockan 07:00 idag och låg i sängen tills klockan var 16:00, orkade inte kliva upp så låg och kollade på typ alla Jönssonligan filmerna. Vilka brutalt genomtänkta filmer det är asså. Riktigt bra filmer om man tänker efter, hahaha.
Men iaf så gick jag upp för att göra någon mat vid klockan 16:00, blev nudlar, och fick i mig ett halft paket. Så det är det enda jag har ätit idag, och är riktigt hungrig. Men får inte i mig nånting för halsen är så svullen, så jag känner hur maten nästan inte ens vill åka ner genom halsen. Riktigt obehaglig känsla vill jag lova.
Så grymt ont i halsen har jag, är rädd för att svälja för det gör ont enda upp till öronen.
Men iaf jag förflyttade mig från sängen till soffan runt 16 tiden iaf, sen har jag legat här hela dagen.
Ska trycka i mig några alvedon och mucoangin innan jag lägger mig isängen igen för att försöka sova, och sedan hoppas på att jag mår bättre imorgon. För imorgon måste jag kunna äta något, sen lär det väll bli så att jag får flytta imorgon med. Det känns ju inte så lockande när jag mår såhär.

Men nu ska jag fortsätta att bara ligga i soffan och kolla på någon mer gammal film.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0