RIP farmor<3<3<3

Det känns väldigt jobbigt att mista dig, men nu lider du i alla fall inte. vet att du har det bättre nu, än när du låg där och hade ont och led.  Kändes bättre att se dig då du låg så lungt och fint där i sängen nu ikväll, än att se dig lida. Men jag hoppas du får det bra där du är nu. Kommer sakna dig enormt mycket och kommer aldrig glömma dig farmor, du kommer alltid finnas kvar i mig. Känns bra att jag han träffa dig sista gången du var vaken, men samtidigt väldigt jobbig...
Önskar att jag hade hälsat på dig mer äv vad jag gjort. Men du vet att jag älskar dig och hoppas du får vila i frid nu. <3
Saknar dig redan :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.affarsnyttnorr.se/blogg.php

2009-10-23 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0