Rastlös 1.6!

Har kikat på inlåst ikväll utan att det blev några problem med tv:n, kan det bli bättre? Näh tror fan inte det.
Jag ljög i mitt tidigare inlägg, Terror kom inte förbi, hon var tänkt men orkade inte. Så det blev en lugn kväll framför tv:n bara. Härligt det med ibland. Men just nu är jag så rastlös så det finns inte. Brukar kunna vara rastlös ibland, men just nu är det liksom lite mer än vanligt. Har inget att göra, men vill inte gå och lägga mig för då finns det liksom inget att göra när jag sover. Fast jag vet att jag inte har något att göra då jag är vaken heller.
Tror det är en ny grad av rastlöshet, rastlös 1.6, alltså är rastlös 1.4 rätt så ute vid det här laget.
Vilka bekymmer man kan ha ibland alltså. Men det lär nog bli sängen snart ändå så jag orkar med att jobba sedan bandy imorgon.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0