Nu är det så gott som klat!

Då har en dag till i mitt liv gått då. Tiden går riktigt fort om man tänker efter, om typ 2 veckor har jag levt i 21 år. Känns som det var en vecka sen man var 1 år, minns hur skoj dagarna va då.
Nä fan vad jag ljuger, känns inte alls som en vecka sedan och jag minns inte alls vad jag gjorde då jag var 1 år. Låg väll och skrek som alla andra småbarn gör. Vilket skit snack av mig, "minns hur skoj dagarna va". Hur fan kunde jag ens påpeka något så dumt. Man har väll inge minne från då man är 1 år, eller?

Har jobbat idag, kort dag 08-14 lämplig dag. Sen efter det så var min far här och hjälpte till med någon lampa. Efter det så kom Therese, så vi tog och fixade klart i stort sätt allting här hemma hos mig. Så nu går det ju att bo här, känns riktigt skönt nu när allt är klart. Tack för hjälpen föresten Therese, och även mor och far och bror som hjälpt till med flytten, stort tack.
Jag och Therese tog en liten paus från allt fixande med lägenheten och drack kaffe och åt någon sorts bakelse. Sånhär med jordgubbar, grädde och vaniljkräm. Det var ju riktigt gott, det tycker jag vi förtjänade efter allt slit med att göra klart allting.

Just ja kom på att det varit rån på ICA Simonssons i helgen med. Fick höra det imorse på måndagsmötet. Fattar inte hur dom tänkte, det som stals var nämligen bara massa rakhyvlar. Vad fan ska man med en massa rakhyvlar till. Det måste ju vara någon som har jävligt mycket skägg asså.
Jag menar det går ju inte direkt att sälja vidare, hur många köper rakhyvlar av någon på gatan?
Kan ju inte varit så genomtänkt, kunde väll ha stulit något annat som är lite av värde om man ändå ska göra ett rån. Fattar inte vad han/hon/dom skulle göra med rakhyvlarna asså. Men men inte mitt problem, vill dom raka sig lite här och där så varsågod.

Näh nu blir det nog till att laga till lite ravioli i tomatsås, GRYMT gott asså. Måste vara det bästa som någonsin gjorts!

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

De är till att leta efter en gärningsman utan skägg nu då! ^^

2009-10-13 @ 00:18:24
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Mor

Haha nä inte låg du still å skrek inte, vid den åldern sprang du runt hela tiden tills du somnade utmattad!:-) Ja då vet man vad man ska bjuda dej på när du fyller år, RAVIOLI!;-)

2009-10-13 @ 10:31:00
Postat av: Malin

Men gud! Rån på lilla ica... Vem rånades?

2009-10-13 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0