Nu är det på gång!

Har vait i Östersund idag med Therese och handlat lite, blev en present till Dennis (min bror). Hoppas han blir glad över den, känns lite dumt om man köpt nått sen hatar personen som får det just den saken. Men han ska nog bli nöjd tror jag.
När jag kom hem så började jag fixa till på bloggen lite, men det är fan svårare än man tror asså. Syns en liten förändring nu, men det ska bli bättre sen. Ska dricka en kopp kaffe med Niklas nu först, men senare ikväll eller imorgon kommer jag antagligen bli klar med bloggen. Ska ju upp och jobba imorgon så får se om jag orkar hålla på så länge sen.

Men kommer nog på att skriva en rad sedan iafall. Då kommer det även några bilder på saker jag köpt till mig själv idag. Så kika in sen så får ni väll se vad jag köpt.

Just ja det här med att fixa bloggen är ju riktigt irriterande, har lagt in en bild längst upp, men den syns inte för er som har internet Explorer. Men dom som har Google Chrome kan se bilden, väldigt märkligt tycker jag. Ska se om jag kan få till det sen så alla kan få se hela min bloggsida.
Tänkte att det blir lättare att jag försöker fixa till så bilden syns för alla, än att alla ska byta från Explorer till Google Chrome.  Smaaart va?

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0