Nej tack till vaccin!

Tänker du vaccinera dig mot svininfluensa? Jag tänker då inte göra det. Svininfluensan är överskattad tycker jag. Det är fler som dött av en helt vanlig influensa än av svininfluensan, 0,4% av dom som blivit smittade har dött. Dessutom har svininfluensan tydligen funnits i USA i nästan 10 års tid läste jag igår. Hittade det på svininfluensans hemsida. I USA är det fler som har dött av vaccinet än av influensan, och sen så är det många av dom som vaccinerat sig som blivit förlamade m.m. Så jag undrar jag vad som är värst, vaccinet eller influensan.
Sen tcker jag att det är väldigt konstigt att dom ens får ta in vaccinet i Sverige när det innehåller kvicksilver, och det är ju olagligt här sedan juni i år om jag inte minns helt fel. Jag menar då bryter dom ju mot svensk lag, alltså är det okej att bryta mot lagar vid vissa tillfällen.
Sen att dom vågar gå ut och säga att man inte får några biverkningar av vaccinet, när det står på deras egna hemsida att det är fler som dött av vaccinet än i svininfluensan i USA. Snacka om idiotiskt, hur fan tänkte dom där liksom.
Hade inte tv och tidningar skrivit så in i helvete mycket om den här svininfluensan, så thade inte folk en märkt det, det är sån liten del av världen som blivit smittade av den. Visst det är synd om dom som blivit smittade och dött, men det är en liten del. Ska dom ge ut vaccin som kanske gör så att ännu fler dör eller blir förlamade m.m.
Folk får tycka exakt vad dom vill om den här influensan, men jag själv tycker den är överskattad, och att dom bara skrämmer upp massa folk när dom håller på skriva om den helatiden. 
Menar bara att det är inte värt att ta ett vaccin med ett giftigt ämne i som man tydligen kan dö eller bli förlamad av, mot en influensa som drabbat sådan liten del av världens befolkning. Så tänker jag iaf...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0