Mitt vardagsrum!

Har varit med Therese en sväng ikväll, vi kollade på nyaste Wallander. Wallander - prästen heter den. Den var rätt så bra faktiskt. Men har sett bättre Wallander filmer. Men helt klart se värd var den iaf.

Tänkte att ni ville se mitt vardagsrum nu när det är klart. Sist jag visade upp mitt vardagsrum var det ju saker lite överallt. Hade inte riktigt fått allt i ordning då. Men nu ser det ut såhär iaf.



Sådär ser det ut i mitt vardagsrum, lite mer plats nu mot vad jag hade i 1:an förut.
Där var det saker överallt så det gick ju knappt att gå där inne. Så det känns ju riktigt skönt faktiskt.

Men nu blir det till att äta någonting sen sängen. Upp och jobba kla 7 imorgon så, godnatt!

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fint! Ska bli kul att komma och se på riktigt! =D

2009-10-14 @ 02:53:10
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Therese

Vem äre som typ har gjort allt då?? haha du var bara med på ett hörn haha

Du glömde nämna de tror jag?:)

2009-10-14 @ 23:51:46
Postat av: Jimmy själv

Sofie: ja visst var det.

Therese: alltså läste du inte inlägget innan, där har jag skrivit att du va snäll och hjälpt. Har även skrivit tak för det ;)

2009-10-15 @ 00:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0