Magnus Betnér!

Har varit och fikat på saga med Therese och hennes bror för ett tag sen, och nu ska jag försöka få tag på dom som ska ha min gamla lägenhet men verkar vara lite svårt. Men dom lär väll märka att jag ringt.
Längtar tills jag får lämna nycklarna så jag slipper allt med den gamla lägenheten någon gång.

Nu ska jag väll försöka skruva upp lite små saker, typ lampor, modem och klocker. Får se hur det går, vette fan hur det går med modemet, eftersom det är betong vägg eller något liknande. Det är ju fan omöjligt att sätta fast saker i den väggen, blir nästan irriterad.

Just ja, har ju glömt bort att berätta att den 26 februari ska jag och therese fara in till Östersund och kika Magnus Betnér. Det ska bli riktigt roligt (hoppas jag). Men det tror jag nog att det blir, Han brukar ju alltid lyckas så. Han måste ju vara en av Sveriges bästa stå uppare.

Om ni kollar riktigt noga så ser ni att vi har Rätt så bra platser också.
Rad 1 och Plats 2-3, inte så illa pinkat om ni frågar mig!

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh! Jag va också så sugen på att få se honom när jag såg turnescehmat! =) Skoj!

2009-10-11 @ 15:32:11
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fortfarande är det en väldigt äcklig tanke att de är de vi stoppar i oss, faktiskt =P

2009-10-11 @ 15:36:55
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Jimmy själv

Ja det ska bli riktigt skoj faktiskt :) jo det är sant, finns mycket äckligt vi stoppar i oss.

2009-10-11 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0