Lailas rumpa!

Jobbat till klockan 17:15 sen for jag till mor och far och åt, sen for vi upp till farmors lägenhet och plockade lite och så. Sen hamnade jag här, ska upp och jobba imorn igen så blir tidig kväll så jag inte försover mig imorgon.

Var ju på bandy igår kväll så jag kollade inte på idol, men jag läste i Expressen idag. Första sida på Laila Bagge som visat röven för andra gången i tv. Det roliga med det hela är att efter hon dansat klart klämmer hon ur sig, "oh nej, säg inte att den syntes". Vad fan tror hon då? Hon borde väll kunna räkna ut att om hon har en kjol som slutar innan den knappt hinner börja, så är det väll fan klart att rumpan hennes kommer fram när hon far runt och snurrar och flyger runt där på golvet.
Näh istället blir hon jätte förvånad över att rumpan syntes, hur tänkte hon liksom. Hon kan ju inte vara så dum att hon trodde att den inte skulle synas i den där kjolen med den där dansen.
Såg klippet på dansen, och om hon tror att inte rumpan kikar fram i den där dansen måste hon va blåst alltså. Man kunde ju se trosorna och rumpan lite då och då då hon flög runt där på golvet.
Men jag fattar väll jag med att hon egentligen bara vill visa upp rumoan sin, så stolt som hon är över den så. För några veckor sedan hade dom ju en halv sida i se&hör (tror jag det var) om hennes fasta och fina rumpa. Hon förklarade hur man skulle på en lika fast och fin rumpa som hon, träna så här så får du lika fin rumpa som mig bla bla...
Klart som fan att hon är stolt över den, annars hade hon ju inte velat visa upp den och ställa upp på intervjuer om den m.m. Tror nog inte bara hon är stolt över rumpan heller, hon verkar tycka hon är så jäkla snygg hela hon. Men det är ju bara vad jag tror att hon gör. Men håll med om att hon verkar tycka det iaf...
Det jag menar är bara att jag tycker det är löjligt av hon att låtsas som om hon absolut inte visste att den skulle synas (igen), när en 2 åring skulle kunnat råkna ut det. Som jag sa innan om hon trodde det så har hon ju inte alla pommesfrites på tallriken.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0