Klura ut de åt mig!

Nu sitter jag här igen, har precis kollat på inlåst, tror det va näst sista ansnittet faktiskt, så vad ska jag göra på torsdags kvällarna efter nästa torsdag.
Har varit på saga idag och druckit kaffe med Therese och Elin. Efter det for jag och spolade av bilen lite fort, den va så jäkla skitig sen jag va till Östersund i förrgår. Inte för att den blev så ren nu men ändå.
Sen har jag varit och hjälpt Niklas med att bygga en bastu, den är ju inte klar men en början är det ju iaf. Han bjöd även på mat med efter att vi snickrat på med bastun.
Sen for jag och far min upp till farmors lägenhet och kollade på lite olika saker, många minnen som kommer upp då man ser vissa saker. Det va jobbigt att vara där och se allt men ändå härligt på nått vis, alla minnen och sånt.
Men efter vi varit där så kom jag hem och hamnade framför tv:n och kikade inlåst, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Gå och lägga mig kanske så jag orkar upp och jobba imorgon, men börjar inte förens klockan 10:00 så det är ingen fara än.

Håller på att klura ut hur fan man gör för att kunna få ett klipp att visas direkt i bloggen, utan att det ska bli bara en länk till sidan som klippet finns på. Så om det är någin som vet detfår ni gärna förklara för mig.
Det är fan inte så lätt som man tror att hålla på fixa till bloggen och sådant. Massa tecken, siffror och bokstäver som ska skrivas in bara för att få en annan färg på texten t.ex.
Men man har ju något att klura med om man ska fixa till nått på bloggen iaf...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0