Klar med flytten!

Nu har jag flyttat allting från den gamla till den nya lägenheten. Känns riktigt fint faktiskt, har inte hunnit fixat allt än men allt är ju här iaf. Så nu är det saker överallt här, såhär ser vardagsrummet ut iafall.



Saker typ överallt ska ta itu med det imorgon hade jag tänkt...

Har inte gjort så mycket annat än att flyttat idag faktiskt, hade rätt mycket saker märkte jag när man flyttat allt.
Jag har även bytt till vinterdäck och köpt nya skor idag också kom jag på. så lite har man ju faktiskt hunnit med.
Har även kunnat äta lite idag med, och det kändes ju jävligt bra. Har hunnit blivit rätt hungrig på 3 dagar kan jag lova. Antibiotika måste vara människans bästa vän, utan den hade jag nog inte kunnat äta idag...
Ni kanske vill se mina nya skor som jag for iväg och köpte mitt i flytten. Kom på mitt upp i allt att jag skulle behöva ett par nya skor, så det blev dom här...



Grymt tjusiga om ni frågar mig.
899:- på Team Sportia, om någon vill veta och kanske är lite sugen på dom.

Nu blir det sängen, ska upp och jobba imorgon, var ett tag sen nu. Men känner mig bättre så varför inte jobba.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va kul att få en liten inblick i lägenheten, men snart får jag studera den live också inte länge kvar nu!

Snygga skor, själv köpte jag mig också ett par för inte så länge sen, ett par svarta snygga, ska lägga ut kort på dem jag med! =)

Hoppas du inte blir allt för slut på jobbet!

2009-10-08 @ 01:04:11
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Jimmy själv

Ja visst var det kul att få en inblick. Måste ha varit dagens höjdpunkt va ;) Ja just ja du kommer ju snart hit, skoj :)

2009-10-08 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0