Jävla tv!

Sitter här hemma och blir förbannad för att tv:n lägger av när jag sitter och kollar på inlåst. Kollar inte på många program men inlåst följer jag, och därför ska tydligen det bli något fel med tv-antennen eller nått sånt. Bilden och ljudet är totalt värdelöst så man ser inget. Skrev att jag följer inlåst, men det är ju bara andra avsnittet men ändå, blir så less... 

Har jobbat idag, det gick väll bra, lite ont i halsen bara men. Jobbade bara till klockan 14:30 så det var ju inte så lång dag. Efter det for jag hem och stökade lite i lägenheten, börjar se någorlunda ut här nu iaf. Men än finns det mycket kvar att göra. Ska städa ur andra lägenheten imorgon hade jag tänkt så dom får flytta in nångång.
Har även varit med Therese idag, vi kollade på två stycken Johan falk filmer, National target och Leo Gaut. Dom var riktigt bra dom med, som dom två första var. nu är det bara att vänta på nästa film.

Ska kika om tv:n fungerar som den ska nu...

C ya

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja tvn var konstig här oxå! :-(

2009-10-08 @ 22:43:52
Postat av: Jimmy själv

Kikade genom tv4.se jag :)

2009-10-08 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0