Ingen flytt!

Blir ingen flyttning idag inte, Blir till veckan istället. Alla papper och sådant han inte komma. Men men, dom trodde det skulle komma tills på måndag, så det vore ju kanon om det blir måndag. Eftersom jag är ledig måndag också.
Är ledig idag med, och har inte haft någonting att göra idag, eftersom jag var inställd på att flytta idag.
Var förresten och hämtade min stereo idag, men fick åka och lämna in den igen. Den var inte alls lagad, så nu skulle dom ringa dit och säga åt dom att fixa det.
Jag som har längtat så efter min stereo. Eller det har jag inte alls gjort, fan vilken lögn. Får ju låna en stereo under tiden, nog för att den inte är lika bra som min. Men den funkar ju att spela musik på iaf...

Nu tror jag att jag ska börja laga någon mat, börjar bli lite smått hungrig faktiskt. Blir till att hitta rätt kartong så jag kan ta fram någon tallrik och några bestick. Vore ju bra att hitta dom om jag inte vill äta med fingrarna.
Som sagt hade ju planerat flytt idag, så allt ligger i kartonger. Känns som det blir en jobbig helg, när jag måste leta rätt på allt jag skulle kunna behöva. Hade ju varit lättsamt om det bara var 1 kartong, men det är ju typ 8-9 st. 
Fan vad dumt att göra alla kartongerna exakt lika, då är det ju omöjligt att veta vilken som är vilken. Dom kunde ju ha gjort dom i olka färger typ, skulle inte bara bli lättare att hitta de man söker, skulle se lite finare ut med.
Typ rött=kök, grönt=toa, om ni fattar vad jag menar. Fan ingen dum idé asså, ska ta patent på det... Så våga inte sno idén!

Näh nu blir det käk!

Kommentarer
Postat av: php

Smart med kartongerna skulle nog sälja bra.

2009-10-01 @ 19:50:11
Postat av: Sofie

Hrm....man kan skriva på dem så vet man va som är i ;)

2009-10-01 @ 23:46:51
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0