Hungrig som ett AS!

Är hungrig som en tok nu, hoppas fan att jag kan äta riktig mat imorgon asså. Fått i mig varma koppen idag, men även nyponsoppa och glass. Blir galen om jag inte kan äta något imorgon också. Men kunde iaf sova i natt, låg vaken till 02-02:30 sen lyckades jag sova enda fram till klockan 12 faktiskt. Kände att jag behövde det. Inte kunnat sova någonting på 2 nätter så, och ingen mat på 3 dagar. Det är inte bra, men hoppas antibiotikan hjälper så jag kan äta imorgon och få sova som vanligt.

Idag har jag varit och hämtat mina nya vinterdäck, dumt nog så bytte jag inte idag. Var tänkt att byta imorgon, men snön verkade ju vilja komma redan ikväll. Men ska försöka att hinna med att byta dom imorgon. Ska flytta alla dom saker som jag behöver släpvagn till imorgon.
Har fått hjälp idag med av Therese att flytta så nu är det inte alls mycket saker kvar här. Typ bara sådant som jag behöver släpvagn till, men som sagt så tar jag det imorgon. Sen är det bara att städa ut här, och in i min nya lägenhet. Känns riktigt bra faktiskt...
Funderar på att gå och göra en varma koppen nu snart igen, så jag får i mig någonting mer. Va smart och lämnade en kastrull, tallrik, glas och bestick här så. Man får ju inte vara dum.

Näh nu blir det varma koppen framför tv:n...

C ya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0