Grattis!

Grattis på 18 års dagen bror, och grattis till mig själv med för den delen. Men fyller ju 21 år jag, så bror min får lite mer uppmärksamhet eftersom det är lite större att fylla myndig så GRATTIS igen. Men blev ju lite konstigt nu, va tänkt att skriva lite tidigare idag men har inte haft tid, så våran födelsedag är ju slut typ nu, men men.
Precis, jag och min bror fyller år på samma dag, för er som sitter och klurar på vad fan jag snackar om. Men så är det, den 28 oktober 1988 föddes jag och exakt 3 år efter fick jag en lillebror i födelsedagspresent. Lite fränt ändå om man tänker efter. Så dom 2 första åren gick ju bra, då fick jag ju alla uppmärksamhet på min dag. Men sen gick det utför, 3:e året fick jag börja dela med mig av uppmärksamheten till min bror. Men det funkar det med...

Jo förresten så köpte jag en tårta och tog med hem också, dagen i ära. Eller hem och hem, jag tog med den till min mor och far. Men självklart som den snälle storebror jag är så tänkte jag ju mest på Dennis (bror) eftersom han fyller 18 år. Så det blev denna text på tårtan.

 

Mycket fin om ni frågar mig, och den var riktigt god med. Violtårta är det, så det är ingen helt vanlig prinsess med lila marsipan inte, nejnej. Hade aldrig smakat violtårta förrut men det funkade faktiskt. Värt att testa, om man gillar viol förrstås...

Men nu blir det nog sängen tror jag, är riktigt trött. Somnade runt klockan 2 i natt och klev upp klockan 06:15 för att åka och jobba. Men är ledig imorgon som tur är.
Så lär nog skriva lite mer imorgon, och tidigare...

C ya 


Kommentarer
Postat av: Bror

Tack och grattis =D

2009-10-29 @ 15:14:43
Postat av: Jimmy själv

Varsågod och tack själv! :P

2009-10-29 @ 22:21:22
Postat av: JH

2009-10-29 @ 23:47:22
Postat av: JH igen,,, ;)

Du fyllde mer år så vi säger att det räknas mera :P

2009-10-29 @ 23:48:53
Postat av: Jimmy själv

Haha det tycker jag lät bra :P

2009-10-30 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0