Förlåt, kanske bli lite skrivet

Vill börja med att säga att jag kanske inte kommer skriva så jätte mycket här idag och kanske någon dag framöver. Kännar att jag inte alls mår bra, och vill inte hålla på att skriva massa här för det kommer bara bli massa tråkig skit. Men som sagt, mår inte bra av många olika själ och inget jag vill ta upp i en blogg, därför kan det bli lite skrivet. Men ska ta igen det då jag är på bättre humör.

Sen vet jag att jag är kass på förklara vad jag menar ibland, och därför kan det lätt bli missförstånd. Finns det ingen kurs typ där man kan lära sig förklara saker utan att det ska bli massa missförstånd och sura miner? Isf skulle jag vilja gå den kursen alltså.

Sist av allt vill jag bara säga att andrahandsval var mycket olämpligt sagt, menade inte så. Om jag kunde förklara vad jag mena hade jag gjort det men istället blir det fel. Förlåt för det, men tycker iaf att du är en underbar person, och jag hoppas du vet att jag tycker det. Hoppas du tycker jag är en bra vän med. Även fast jag kanske kan säga dumma saker ibland, som nu. Men menade inget illa... Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0