Fixar lite!

Har precis ätit hamburgare, det va ju gott. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 20:00. Då är vdet ju avspark på fotbollen, det måste man ju se. Vad tror ni, Sverige eller Danmark?
Men medans jag väntar på klockan så ska jag fixa lite i lägenheten, blir ju mörkt ute nu så kan ju va bra att få upp några lampor. Är ju nästan svart som i natta här inne hos mig, och det måste lösas. Sen finns det ju mycket mer att fixa med innan allt är klart så jag har de jag gör fram tills klockan 20:00.

Har inte gjort så mycket idag faktiskt, mest tagit det lungt. Men även hållit på stökat runt här hemma. Fan vad saker jag har egentligen, vart kommer allt ifrån. Man hittar mycket som man glömt bort när man flyttar har jag märkt, så det är ju kul. Kanske inte alla saker men vissa är rätt roliga att hitta.
Men nu blir det till att fortsätta med det jag höll på med...

C ya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0