Farmor <3

Som ni kanske märkt så skrev jag ingenting igår, var inte på humör för att skriva något. For in till lasarettet i Östersund igår för att farmor åkte in, för hon fick en stroke. Sen fick hon tydligen en till när hon var på lasarettet om jag inte missförstod det dom sa. Så var inte så glad igår direkt. Hon bara låg där och ville få sagt nånting men kunde inte få fram det hon ville. Skulle vilja veta vad hon ville få sagt. :( 
Va tänkt att åka in idag med, men känner mig inte helt hundra, tror jag börjar bli lite sjuk. Så vill inte åka dit då jag är sjuk. Men jag hoppas verkligen att hon blir bättre.
Men pappa och mamma är där idag iaf, så det känns bra det iaf.

Idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt, mest legat och funderat. Sen har jag leta efter min rakapparat i alla kartongerna. Måste raka mig, men blir lite svårt när jag inte vet i vilken kartong den ligger i. Ska väll snart äta nånting med, börjar bli lite hungrig faktiskt. Sen har jag inte en aning vad jag ska hitta på ikväll. Lär nog bara ta det lungt här hemma och fundera lite.

Får se om jag kikar in och skriver några rader till lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0