Det löste sig!

Det löste sig med inlåst, kikar det genom tv4.se istället. Funkar lika bra och jag slipper reklamerna. Så det är nåstan bättre, hinner kolla på ett en timmes program på 44 minuter inte dåligt. Men tror fan att det var någon som ville jävlas med mig. För någon minut efter att inlåst var slut så började tv:n funka kanon igen, så jävla typiskt. Vad har jag gjort för att förtjäna det? Ett enda program på en hel vecka och sen ska tv:n skita sit just då. Tror inte jag och gud funkar så bra ihop asså. Men han finns ju inte, men kan va bra att kunna ha någon att skylla på. Jag tror inte att han finns iaf, sen ska jag inte tala för vad andra tror. Finns ju dom som tror på tomten också så.

Apropå reklam föresten, nämde att jag slapp reklam genom att kika över internet. Tack som fan för det, blir så otroligt less på all jävla reklam. Det är ju bara bullshit alltihop, att folk ens går på all reklam som visas på tv. Alla dom här olika rengörningsmedel som visas om och om igen, cilit bang och allt vad dom heter. "Testa nu nya cilit bang, och smutsen är väck, och få pengarna tillbaka om du inte blir nöjd". Va fan är det för skit snack, lovar att något annat rengörnings medel som är billigare rengör exakt lika bra. Sen tror jag fan inte att man skulle få tillbaka pengarna om man gick på affären och sa att man blev väldigt missnöjd.
Det sitter någon och kommer på något som låter riktigt bra till den produkt dom ska sälja. Sen att det är typ 1 av 10 saker som stämmer med produkten var ju en annan sak. Fan lura på folk att köpa saker som inte är någon stärre skillnad om man jämför med samma produkt från ett annat företag. Så meningslöst, Köp det som känns rätt istället för att slänga ut pengar på saker som det finns en billigare fast lika bra variant av.
Men sen finns det faktiskt vissa saker av dom som är billigare som är rena skiten med. Då är det ju värt att lägga ut några kronor mer för att få något som är bra.
Men det jag försöker säga är att man kan tjäna en slant på att köpa den billiga varianten av vissa saker. Sen lägga dom pengarna man tjänar av det på något annat. Typ lite dyrare toalettpapper. Där kan jag istället råda er till att köpa den dyrare varianten istället, typ lambi. Lambi är ju iaf mjukt, jag menar dom här billigare toalettpapperna är ju så hård så man får ju fan nästan skavsår av att tårka sig med dom...
Men finns även fler saker än toalettpapper som är värt att lägga ut någon krona mer på.
Men jag tycker bara att man inte ska låta sig luras av all jävla skit som sägs i reklamerna. Dom vill ju bara sälja mer så det är klart att dom säger att deras produkt är bäst... Lite får man ju tänka själv också!

Men nu tror jag det blir sängen snart. Är ju en dag imorgon också så. Ska upp och jobba imorgon med sen blir det helg!

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va finns inte tomten? =O

2009-10-09 @ 00:18:58
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0