Det går bra nu!

Har nyss duschat, så gissa vad jag gjort idag? Jo jag har jobbat till klockan 19:15 sen varit på bandy tills nu. Så nu när jag är ny duschad så ska jag ta och få i mig någon middag. Det ska bli riktigt gott med mat.
Men det gick förvånansvärt bra idag på bandyn, eller själva spelet gick väll inge vidare, men jag gjorde inte illa mig någonting i kväll. Så det är bra, tycker då jag iaf...

Näh måste få i mig någon mat nu känner jag, innan jag tuppar av här. Sen så lär jag nog bara ta de lungt ett tag sen sängen. Ska ju upp och jobba imorgon, även söndag ska jag jobba. Inte helt fel, blir ju som 2 stycken söndagar så det är bra betalt. Så då kan jag mer än gärna jobba helg.

Nu blir det inte så mycket mer skrivit, är rätt trött så, men imorgon lär jag nog skriva lite mer. Efter klockan 17:15, slutar nämligen då. Så innan det lär jag nog inte skriva något...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0