Byxor och parfym!

Det blev ett par byxor och en parfym idag då jag var i Östersund. Riktigt nöjd är jag faktiskt om jag får säga det själv.
Byxorna köpte jag på Zero.6 och är av märket Jack & Jones.

 

Så ser byxorna ut. Ni kanske inte ser så bra, blev inte så bra bilder men men..
Sen parfymen jag köpte blev en Calvin Klein, luktade riktigt mumma. Ja mumma, det är nog det rätta ordet för vad den luktade.

 

Parfymen är köpt på Åhléns, och om ni är tänkt och köpa den och inte redan har Åhléns medlemskort så passa på att skaffa det då. För då blev det 100 kr billigare plus att jag fick 100 kr i någon sorts rabattkupong. Inte helt fel om ni frågar mig.

Nu ska jag fortsätta fixa till lite med bloggsidan, så hare så länge...

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS!

2009-10-28 @ 00:02:08
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Grattis Grattis!

2009-10-28 @ 00:20:14
Postat av: Jimmy själv

Tack tack :)

2009-10-28 @ 06:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0