Begåvad jävel asså!

Sitter hemma i soffan, har precis kollat på The boondock saints. Vilken kriminellt bra film det är alltså. Längtar tills 2:an kommer ut, det kommer ju ut en 2:a snart om ni inte visste det. Hoppas den är lika bra som 1:an. Förresten så såg jag inte på The boondock saint, jag sommnade efter typ halva filmen, men har ju sett den några gånger förut, och alltid lika bra, så jag antar att andra halvan som jag nu sov till var lika bra som alltid.

Har varit på dåligt humör idag, vet inte varför. Men även jag kan ha mina dåliga dagar faktikst, och denna dag verkade vara en sådan här dag där allting känns meningslöst. Tur att den snart är över. Ska nog förflytta mig till sängen snart och fortsätta sova där, och hoppas på en bättre dag imorgon.

Just det ja, snacka om att vara begåvad. Ni har väll inte missat nioåringen som gör värsta grymma straffen. Helt sjukt vad denna pojk lyckas med asså. En riktig talang måste han vara ju. 9 år och hyllas av Alexander Ovetjkin superstjärna i hockey hans kommentar till Olivers straffmål, "helt sjukt". Oliver är den sjukt begåvade nioåringen, för er som inte förstod det. tänk själv att få födas med någon sådan talang. Tror nämligen att dom som är riktigt begåvade inom någonting inte har tränat sig till det, eller till viss del har dom nog tränats, men tror man föds med sådana talanger. Det är typ meningen att man ska bli riktigt bra på vissa saker. Så tror jag det är iaf...
Ni kan ju gå in här och kolla på klippet då han gör sin drömstraff.

http://www.youtube.com/watch?v=u71EO6BoLZA&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0