Bandy, måste sluta!

Sitter och äter nu, har precis duschat typ. Har ju varit på bandy ikväll. Slutade jobbet klockan 19:00 sen for jag på bandyn, och tro fan att jag skulle göra illa mig idag igen. Måste nog sluta med bandy snart asså. Vet inte hur många gånger jag skadat mig på den där bandyn. Den här gången var det lillfingret, det liksom blev lite snett om man säger som så. Så nu sitter jag och äter med 2 stycken fingrar ihop bundna. Är lite jobbigt att skriva också så det blir inte så mycket mera tror jag.
Jobbar iaf imorgon med, hoppas fingret känns bättre då, så jag kan arbeta normalt. Nu ska jag fortsätta äta sedan ska jag sova så jag tar mig upp imorgn, rätt så slut efter bandyn...

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja ger man sig på yxbandy så ser jag inget annat än att de skulle kunna innebära skador ;)

Hoppas fingret är bättre i morgon!

Och du, klicka på länken (mitt namn på kommentaren) så kommer du till min blogg och kan svara där på kommentarer om du svarar, för jag har sett du gör det här och de ser jag inte, eller jag har sett de för jag misstäntde de va så men jag föredrar att få de till min blogg för jag kikar inte igenom kommentarerna dina ;P

2009-10-16 @ 23:39:28
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0